пʼятниця, 20 березня 2020 р.

Навчання під час карантину 7 клас

Тема на 03.04.20
Тема: Висотна поясність в горах материка.
            Зміни природи материка людиною
Мета: поглибити та систематизувати знання учнів про природні зони, закріпити практичні навички характеризувати природні зони по компонентам природи, продовжити формувати розуміння поняття про широтну зональність та навички вміння працювати з картами природних зон і текстом підручника.

Хід вивчення теми

1. Прийом «Картографічна лабораторія». 
Пригадайте послідовно з півночі на південь природні зони , в яких розташована Євразія. Яку поясність на більшій частині Євразії ви помітили ? Яка ще існує поясність?
2. Територія Євразії лежить в усіх кліматичних поясах Північної півкулі. Наслідком цього є існування в Євразії  всіх відомих на Землі природних зон з широтною зональністю від екватора до Північного Льодовитого океану включно.

 - Складіть  таблицю природних зон з найбільш характерними компонентами кожної з них:
Природна зона
Рослинність
Тваринний світ
Ґрунти

 Висотна поясність гір Євразії. Зміни людиною природи материка.
Мета: поглибити  знання учнів про висотну поясність як таку та висотну поясність гір Євразії, виявити особливості висотної поясності в Євразії та її відмінності від рівнинних природних зон, з’ясувати на реальних прикладах наслідки прояву господарської діяльності людини на природу материка, поглибити навички вміння працювати з картами природних зон і текстом підручника





1. Висотну поясність ми спостерігаємо в горах. Але підніжжя гір можуть  самі бути на різних висотах  та в різних природних зонах.
В самих горах до вершин можна розрізнити різну кількість поясів зі своєрідними назвами. На півночі Євразії їх можна спостерігати максимум чотири, в Альпах – п’ять, в Гімалаях – набір висотних поясів найбільший.
2. Північ Євразії: ліси, пояс кедрового стелюха, гірська тундра і багаторічні сніги. Альпи: твердолисті вічнозелені ліси й чагарники, ялиново-букові ліси, субальпійські луки, альпійські луки, багаторічні сніги та лід. Гімалаї: біля підошви гір - болотисті джунглі, далі - вологі ліси з салового дерева, ліси з пальм і деревовидних папоротей, бамбука й ліан, ліси субтропічного поясу з вічнозеленими дубами і соснами, листопадні ліси з дуба, каштана, клена, черемхи, вишні, хвойні ліси, субальпійські луки, альпійські луки, гірська тундра, пояс снігів.
3. Людина, як правило, негативно впливає на природу. Негативний вплив збільшився безповоротно, коли населення Землі досягло кількості кількох мільярдів осіб. Особливо постраждали густонаселені райони, де рослинність розвивається в умовах недостатньої кількості тепла і вологи та  протягом  частини року. Відповідно постраждали тварини, особливо великі. Їх стало мало за кількістю, а багато як види зникли взагалі. Зачищені від дикої рослинності землі використовуються під орні землі та населені пункти, різноманітні споруди і дороги. Європа на дві третини площі стала безлісою. Природні комплекси в Європі практично скрізь змінені на створені людиною антропогенні.
4. Окремою великою проблемою стала нестача прісної води та її забруднення. Забруднення стало досягати підземних басейнів, очищення яких практично неможливе, оскільки бруд не виноситься потоком води з-під землі. Браконьєрство та забруднення водойм стало причиною загибелі багатьох видів водних організмів.
5. Природа Євразії потребує охорони. В багатьох країнах, в тому числі в Україні, створені природоохоронні території, найголовніші серед них – національні парки та заповідники, які вилучаються з господарського користування. При дотриманні певних обмежувальних умов в деяких природоохоронних територіях на певних ділянках дозволяється організований туризм. Кількість природоохоронних територій в кожній державі, як правило, збільшується.   

Опрацюйте відповідний текст  підручника, виконайте завдання із даної теми.                                                                                                                    

ии

Т


ГЕОГРАФІЯ 7  КЛАС
(Тема на 13.03; 16.03:20.03;30.03)

ТЕМА. ПРИРОДНІ ЗОНИ ЄВРАЗІЇ.
Мета:
навчальна: сформувати знання про природні зони Євразії та закономірності їхнього розміщення територією материка; вдосконалювати практичні уміння та навички характеризувати природні зони материка за тематичними картами атласу;
розвивальна: формувати науковий світогляд, розвивати аналітичне мислення, уміння робити висновки й узагаль­нення, сприяти розвитку інтересу до природи свого материка;
виховна: виховувати любов до природи Землі, її багатств, уміння працювати в колективі.





перегляньте відео

https://www.youtube.com/watch?v=VnI71k8acOY

та презентацію


Немає коментарів:

Дописати коментар